Ivan Kljaković Gašpić napada broncu!

Ivan Kljaković Gašpić sutra napada broncu na Svjetskom prvenstvu Finna! Uoči plova za odličja je četvrti. Tri plova do kraja na SP za 470 Šime Fantela i Igor Marenić su peti, a Enia Ninčević i Romana Župan i dalje unutar tijesne olimpijske norme. Tina Mihelić je 18. na SP Laser Radiala nakon šest jedrenja.

Izjava: Igor Marenić

Korak po korak gradio je Ivan Kljaković Gašpić svoju poziciju na Svjetskom prvenstvu klase Finn u britanskom Falmouthu. I eksplodirao danas, u nemogućim uvjetima za jedrenje, kad je cijela flota od skoro 100 kormilara pucala po šavovima. Tri plova na 25 do 30 čvorova vjetra, s ogromnim valom i niskim temperaturama zraka, zaista su stavili jedriličare na kušnju. Bilo je odustajanja, pucanja opreme, morske bolesti. Britanac Ben Ainslie, koji je već osigurao zlato, na društvenim je mrežama objavio: „Nisam siguran da ću moći pretrčati tih 200tinjak metara s olimpijskom bakljom!“ Srebro sigurno ide još jednom Britancu, Edu Wrightu, dok će se za broncu ogledati Danac Jonas Hoegh Christensen, Ivan i Finac Tapio Nirkko. Kad su vremenski uvjeti na moru totalno podivljali Ivan Kljaković Gašpić je danas u drugom i trećem plovu dana bio treći i drugi!

- Bilo je zaista brutalno danas na moru i prezadovoljan sam kako sam to odradio, kad su drugi „pukli“, ja sam imao dovoljno snage za sve to izdržati i napraviti odlične rezultate. Val je zaista bio ogroman, u životu nisam jedrio po takvim valovima, na trenutke i do tri metra! – kaže Ivan.

U igri za medalje su i Šime Fantela i Igor Marenić na Svjetskom prvenstvu za klasu 470 u Barceloni. Ponovno se danas dugo čekalo na vjetar, flota je startala tek oko 15 sati, no poslijepodne se ipak raspuhalo na oko 15 čvorova, doduše nestabilnih i promijenjivih, po čemu su odjedrena dva plova. Nakon deset jedrenja Šime i Igor su peti, devet bodova do drugog mjesta. Samo su se vodeći Australci Belcher i Page odvojili po bodovima.

- Jako dobro smo jedrili prve stranice kursa, brzina i taktika, sve je bilo dobro, okretali smo prve oznake drugi i treći, nažalost nismo se snašli niz vjetar, bili smo malo sporiji od ovih najboljih i tu smo izgubili nekoliko bodova. Sa šestim i sedmim ulazom imali smo dobar dan, ali moglo je bolje – smatra Igor Marenić.

Još su tri plova do kraja, sutra dva i plov za odličja u subotu 19. svibnja.

U ženskoj konkurenciji vodstvo su preuzele Britanke Mills i Clark, a pitanje olimpijskih normi u ovoj disciplini čini se neće se znati do doslovno zadnjeg plova! Danska je prilično sigurna da ima mjesto na OI, Poljska i Kina su takoÄ‘er u solidnoj poziciji, mada ne i 100 % sigurnoj. Za zadnja dva mjesta vodi se mrtva trka izmeÄ‘u Austrijanki Vadlau/Schimak, naše posade Ninčević/Župan i Ruskinja Ivanova/Krutskikh. Austrijanke su 24., jedan bod ispred naših djevojaka, dok su Ruskinje 26. sa osam bodova zaostatka. Prema trenutnoj situaciji na OI bi išle Austrija i Hrvatska.

Iznimno jak vjetar danas i na regatnom polju Svjetskog prvenstva Laser Radiala u njemačkom Boltenhagenu. Djevojke su jedrile dva plova po skoro 30 čvorova. Tina Mihelić je nakon šest jedrenja kvalifikacija 18., sutra počinje finalna serija.

- Grupa mi je danas bila iznimno teška sa svim najboljim jedriličarkama, osim možda dvije-tri, puhala je oluja na moru pa mogu biti zadovoljna kako sam odjedrila, pogotovo drugi plov. U prvom plovu sam imala problema sa opremom, prvu oznaku sam okrenula tek oko četrdesetog mjesta, niz vjetar sam dosta nadoknadila tako da sam ostala iznenaÄ‘ena kada sam vidjela koja sam u cilju, jer sam mislila da će biti puno gore, još sam i zadnju krmu imala priliku još više napredovat, ali nisam je iskoristila, no i ovako je dobro. Drugu regatu sam odlično jedrila, stalno sam bila u prve tri jedriličarke, ali opet peh, prevrnula sam se, pa sam opet izgubila četiri mjesta, šteta jer sam u tom trenutku bila druga i teško da bi to do cilja izgubila. – prenijela nam je Tina.

Recent Nautical News Entries

Nimbus W9 - zvijer za vikend

Nimbus W9 motorni brod godine!

July.02.2019

Jedrilica koja se puni besplatno i nimalo ne zagađuje okoliš

Jedrilica koja se puni besplatno, čuva more i nimalo ne zagađuje okoliš - zvuči savršeno?

June.03.2019

Novi Deluxe Superior brod "Nautilus"

19 luksuznih kabina osigurava smještaj za 38 putnika.

May.13.2019

U Splitu otvoren 21. Croatia Boat Show

Na splitskoj Zapadnoj obali u četvrtak je otvoren 21. međunarodni "Croatia Boat Show" koji je okupio više od 300 izlagača iz 25 zemalja svije

April.15.2019

Danas počinje međunarodni nautički sajam Croatia Boat Show u Splitu

Izuzetna nam je čast najaviti 21. CROATIA BOAT SHOW, koji pocinje danas na Zapadnoj obali u Splitu.